Annons:
Etikettfärdigheter-i-vardagen
Läst 553 ggr
MissFlisan
2014-09-04 21:38

Stress, press och panik!

Alltså den här veckan! Det har varit helt j*vla sjukt! Första veckan på universitetet och allt har strulat!! Försäkringskassan har strulat och csn har strulat och jag har försovit mig, jag har gått på min första riktiga föreläsning på universitetet och fattade knappt vad de sa Englands historia på engelska!! Jag är ju där för att plugg Engelska inte historia!!

Så jag har haft sådan fruktansvärd panik men idag har jag iaf bytt den engelska historian mot ordkunskap, som säkert är fruktansvärd svår den med.

Men jag ska göra mitt absolut bästa! Jag får koncentrera mig på att andas, ta mig tillbaka, validera mig i att det är en fruktansvärt jobbig situation, jag måste klara av skolan för att få pengar och kursen lär vara så fruktansvärt svår att det nästan är omöjligt, självklart är jag orolig.

Jag har kollat på en gammal tenta nu och jag fattade inte mkt, men kanske är det inte meningen att man ska kunna den innan man ens har börjat kursen?? STOPP Ta dig tillbaka nu Felicia!!

Gör det bästa av situationen, plugga glosor i morgon, du fixar det här!

Dessutom vem tycker inte att första veckan på universitetet är svår? Jag för inte heller glömma att jag varit på behandlingshem  de senaste två åren och att jag mer eller mindre kommer direkt där i från.

Jag får inte glömma att ta hand om mina sårbarheter, ÄTA, SOVA och TRÄNA! Allt hänger ihop.

Istället för att ha panik så får jag agera! Men nu får det vara nog för idag men i helgen blir det glos träning!

Over and out !

sajtvärd för www.dialektiskbeteendeterapi.ifokus.se


"slappna av inget är under kontroll!"

Annons:
Aleya
2014-09-04 21:45
#1

Låter stressigt men nyttigt. Det kan verka övermäktig. Men sen kommer du finna humor i det. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: